:: VÍTÁME VÁS VE ŠKUBÁNKOVĚ! :: 
 

ZPŮSOBY A CENY DORUČENÍ

Zboží zasíláme ČESKOU POŠTU anebo přepravní službou DPD. Svůj balíček si můžete také vyzvednout v síti poboček ZÁSILKOVNA nebo OSOBNĚ na vybraných KYNOLOGICKÝCH AKCÍCH.

DPD

 

zdarma

PŘI OBJEDNÁVCE NAD 2000 KČ DORUČENÍ ZDARMA nebo se SLEVOU 60 Kč za doručení

* Cena za doručení s hvězdičkou platí při objednávce nad 2 000 Kč. Sleva 60 Kč se Vám zobrazí v konečném součtu objednávky.

Ceny a podrobnosti o jednotlivých způsobech za doručení naleznete níže. Pro konkrétní objednávku nemusí být dostupné všechny způsoby doručení, např. pokud se jedná o křehké nebo rozměrné zboží. V detailu nákupního košíku se vám vždy ukáže, ze kterých možností můžete výbírat. Přesáhne-li hmotnost balíku 30 kg anebo parametry pro zvolený typ přepravy, budeme Vás informovat o přesné ceně za dopravu telefonicky či e-mailem.

*** Za 50 Kč posíláme drobné předměty jako jsou nažehlovačky, samolepky, trička (max. 2 ks, ne mikiny, bundy - pouze lehčí textil) atp. - věci, které lze vložit do obálky. Tímto způsobem nelze zaslat hrníčky a věci podobného charakteru, které se mohou při přepravě rozbít - ty musíme řádně zabalit a vložit do krabičky. Celková velikost objednaných věcí nesmí přesáhnout v součtu rozměr 50 × 35 × 5 cm. Nelze kombinovat s platbou na dobírku. Při platbě na dobírku se platí za tento způsob zaslání 75 Kč + 25 Kč za dobírku (ceník ČP).

 

DORUČENÍ V ČESKÉ REPUBLICE

ZPŮSOB DORUČENÍCENA ZA DORUČENÍHMOTNOST 
ZÁSILKOVNA 0 Kč*/ 60 Kč balík do 5 kg
ČESKÁ POŠTA *** 0 Kč/50 Kč drobné předměty
ČESKÁ POŠTA  - balík do ruky 39 Kč*/ 99 Kč balík do 5 kg 
DPD - na zadanou adresu 39 Kč*/ 99 Kč balík do 5 kg 
ČESKÁ POŠTA  - balík na poštu 65 Kč*/ 125 Kč balík 5 - 9 kg 
ČESKÁ POŠTA - balík do ruky 75 Kč*/ 135 Kč balík 5 - 9 kg 
DPD - na zadanou adresu 75 Kč*/ 135 Kč balík 5 - 9 kg 
ČESKÁ POŠTA - balík na poštu  120 Kč*/180 Kč balík 10-30 kg
ČESKÁ POŠTA - balík do ruky 139 Kč*/199 Kč balík 10-30 kg

DORUČENÍ NA SLOVENSKO

ZPŮSOB DORUČENÍCENA ZA DORUČENÍHMOTNOST
ZÁSILKOVNA 20 Kč*/ 80 Kč balík do 5 kg
SLOVENSKÁ POŠTA 90 Kč*/ 150 Kč balík do 2 kg
SLOVENSKÁ POŠTA 110 Kč*/ 170 Kč balík 2 - 5 kg
SLOVENSKÁ POŠTA 170 Kč*/ 230 Kč balík 5 - 10 kg
SLOVENSKÁ POŠTA 270 Kč*/ 330 Kč balík 10 - 16 kg
SLOVENSKÁ POŠTA 300 Kč*/ 360 Kč balík 16 - 20 kg
SLOVENSKÁ POŠTA 400 Kč*/ 460 Kč balík 20 - 30 kg

ZÁSILKOVNA

Vyzvedněte si svou objednávku na mnoha výdejních místech České i Slovenské republiky. Při objednávce uveďte do poznámky pobočku Zásilkovny, kterou máte nejblíže anebo, kde si chcete zboží vyzvednout. Vybrat si můžete ze široké sítě výdejních míst.

Zásilky jsou běžně doručovány do druhého dne od odeslání. Vyzvednete si je můžete kdykoliv budete chtít a zabere to jen pár vteřin.

Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo obdržíte SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout. Pokud nemáte v týdnu zrovna čas, žádný stres. Pošlete odpovědní SMS Zásilkovně a Zásilkovna vám lhůtu zdarma prodlouží až na 21 dní.

Zásilku si můžete vyzvednout kdykoliv od okamžiku získání hesla. Nebo pro ni třeba někoho poslat – nemusíte ukazovat občanku, stačí znát heslo, které obdržíte e-mailem a SMSkou.

Cestu vaši zásilky můžete sledovat online.

Zásilkovnou zasíláme balíčky do 5 kg a s maximálním rozměrem nejdelší strany 70 cm. V případě, že Vaše zásilka tento limit překročí, budeme Vás kontaktovat ohledně změny způsobu dopravy.

VÝDEJNÍ MÍSTA  SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY

DPD

Nechtesi balíček doručit na zadanou adresu - domů anebo do práce. DPD vám doručí balíček do druhého dne od podání. O termínu doručení Vás bude DPD informovat smskou a e-mailem. DPD se pokouší doručit každý balíček až 3x. Ve webové aplikaci DPD Kurýr si můžete upravit termín i místo doručení, tak aby jste si mohli balíček vyzvednout dle vaších možností - změnte si např. místo doručení z vaší adresy na doručení do práce anebo k babičce. Pokud je váš balíček už na cestě, změna posune doručení o jeden den. 

DPD zasíláme balíky do 10 kg a s maximálním rozměrem nejdelší strany 70 cm. V případě, že Vaše zásilka tento limit překročí, budeme Vás kontaktovat ohledně změny způsobu dopravy.

PRŮBĚH DORUČENÍ  SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY - DPD KURÝR 

 
 
 
DPD

 

ČESKÁ POŠTA - BALÍK DO RUKY

Česká pošta garantuje doručení přímo do ruky adresáta na vámi zvolenou adresu již následující pracovní den po podání zásilky. V den podání zásilky budete informování o doručování balíku na zadaný e-mail a mobilní telefon.

Pokud vás doručovatel nezastihne, nechá lísteček ve vaší poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště (kontakt najdete na lístečku). Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo o prodloužení úložní doby.

DALŠÍ INFORMACE  SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY  ZMĚNA TERMÍNU DORUČENÍ ONLINE 

ČESKÁ POŠTA - BALÍK NA POŠTU

Balík Na poštu pro Vás bude připraven k vyzvednutí již následující pracovní den po odeslání zásilky. Služba je praktická v situacích, kdy nejste k zastižení na jednom místě nebo v pracovní době nemůžete balík převzít. Česká pošta vás přes SMS a e-mail bude informovat o doručování zásilky již v den podání balíku.

Vyberte si kteroukoli z 2600 pošt po celé ČR. Do poznámky uveďte, na které poště si chcete objednávku vyzvednout. Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o prodloužení úložní doby.

DALŠÍ INFORMACE  SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY  ZMĚNA TERMÍNU DORUČENÍ ONLINE

 

ČESKÁ POŠTA - DOPORUČENÉ PSANÍ

Služba, jejímž prostřednictvím lze spolehlivě zasílat drobné předměty, jejichž velikost nepřesáhne v součtu 50 × 35 × 5 cm a 2 kg.

Pokud vás doručovatel nezastihne, nechá lísteček ve vaší poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště (kontakt najdete na lístečku). Tam na vás počká 15 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám.

SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY 

OSOBNÍ ODBĚR NA KYNOLOGICKÝCH AKCÍCH

Objednané zboží si můžete vyzvednout na vybraných kynologických akcích. V tomto případě za doručení neplatíte.

Při osobním odběru je možné zaplatit i v hotovosti, pokud se nejedná o "zboží na zakázku".

 

REKLAMACE ZÁSILKY - POŠKOZENÁ ZÁSILKA

Zásilku si vždy pozorně prohlédněte a pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození, odmítněte jej převzít. V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před poštovním doručovatelem či kurýrem. Pokud bude jevit známky poškození, balík okamžitě reklamujte u dopravce.

REKLAMACE ZÁSILEK U ČESKÉ POŠTY: Pokud po převzetí zásilky dodatečně zjistíte, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, můžete uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Tento stav můžete také hodnověrně doložit jiným způsobem.

REKLMACE U ZÁSILKOVNY: Při přebírání zboží si vždy zásilku řádně prohlédněte. Pokud je obal zjevně poškozený, zásilku nepřebírejte a obsluhu výdejního místa na problém okamžitě upozorněte. Pokud byste i přesto, že je zásilka v nepoškozeném obalu (tj. nebyla poškozena při přepravě), doma zjistili, že chcete zboží reklamovat, obraťte se prosím v prvé řadě na nás.

REKLAMACE U DPD: V případě, že je přepravní obal poškozený, máte plné právo balíček vrátit. Zároveň ale můžete balíček přijmout a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení jeho obsahu. Pokud jste balíček rozbalili před kurýrem a našli vadu, sepíšete s ním formulář Zápis o škodě. Reklamaci po té vyřešíme. Pokud poškození obsahu zjistíte až doma, kontaktujte nás.

 

PROBLÉMY S DORUČENÍM

Pokud vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se prosím na náš na lince 734 715 525.